Programul nostru automatizează activitatea de obținere și gestionare a informațiilor din registrele judiciare disponibile în Portalul instanțelor de judecată din România, urmând pas cu pas fluxul de lucru specific: căutarea informațiilor (meniul căutări punctuale), selectarea, extragerea și păstrarea informațiilor în tabele de lucru (meniul monitorizări), verificarea periodică, actualizarea informațiilor monitorizate (meniul alerte):
-cautarea punctuală: se poate verifica un dosar de instanță sau o persoană în bazele de date. În cazul portal just, rezultatele căutării pot fi sortate după mai multe criterii de căutare avansată: data înregistrării, materie, obiect, ș.a., pentru analizarea rezultatelor și ajungerea la un rezultat precis;
-monitorizarea periodică: utilizatorul poate crea liste cu persoanele/dosarele de interes. Programul le va monitoriza automat, cu o frecvență prestabilită. În listele monitorizate, utilizatorul poate sorta entitățile monitorizate și poate analiza portofoliul;
-alertarea: în cazul în care apar schimbări în bazele de date monitorizate (se deschide un dosar de insolvență sau alt dosar care îi poate afecta patrimoniul, se modifică datele dintr-un dosar vechi, ș.a.), programul va emite alerte, astfel încât persoana interesată să verifice și să ia măsurile economice și juridice necesare de conservare sau de valorificare a dreptului său;
Portalul instanțelor de judecată este prima bază de date în care se publică informația despre intrarea în insolvență a unei anumite persoane, astfel că de aici puteți afla de această împrejurare cu mai multe luni înainte ca ea să apară în Buletinul procedurilor de insolvență (insolvența trebuie declarată în prealabil de instanța de judecată).
În privința celorlalte baze de date, programul nostru vă oferă posibilitatea verificării informațiilor în sistem centralizat, accesând meniul corespunzător, și beneficiind de facilitățile de căutare disponibile în program.